poniedziałek, 7 maja 2012

Sopot Fashion Days (best of two days)

Długo mi szło, żeby wstawić zdjęcia z Sopot Fashion Days '11, ale kiedy ostatnio zobaczyłam, że już zapowiedziano edycję '12, stwierdziłam, że najwyższy czas wstawiać zdjęcia!
To co wstawiam jest tylko garstką zdjęć, które zrobiłam podczas tego dwudniowego festiwalu, ale nie mogłam przecież wstawić wszystkiego :)
Jutro i pojutrze dodam jeszcze dwie relacje z SFD '11 :)


Na początek panowie, bo ich było trochę mało na wybiegu:





Bardzo mi się podobało to, że był wiatr, który sprawiał cuda z materiałami:






Równie fantastyczny był wieczorny pokaz Evy Minge "Solidarity":






Noi cała reszta:
















3 komentarze:

  1. Śliczna zielona suknia <3
    Swoją drogą Lipi robisz wszystko byleby nie myśleć o następnych dniach? ;D
    I czy na zdjęciu 22 ten na przeciwko Ciebie to Loczek z naszego liceum? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście! po co mam się stresować matmą :D
    w gruncie rzeczy nie zastanawiałam się nad tym, ale chyba tak :D tylko wtedy jeszcze nie wiedziałam, że on będzie w naszej szkole :P

    OdpowiedzUsuń
  3. co za wspomnienia, było cudnie!

    OdpowiedzUsuń